Je bent momenteel op de Nederlandse (NL) versie van de site. Andere taal kiezen

Helpdesk

Hoe kunnen we je helpen?

This search field has an attached autosuggestion popup menu

Websitehulp – Veelgestelde vragen

V.
Waarom krijg ik foutmeldingen als ik op een link klik of een adres van een website of een pagina invoer?
A.
Dat kan verschillende oorzaken hebben:
  • Het adres van de opgevraagde pagina kan onjuist zijn of de pagina bestaat niet meer (Melding: Pagina niet gevonden)

  • De server die de pagina ondersteunt kan eruit liggen of worden overspoeld met te veel verbindingen op hetzelfde moment (Melding: Serverfout)

  • De verbinding met de hostserver is mogelijk abnormaal lang, met als gevolg dat de browser deze afbreekt (Melding: Te lange inactiviteit)

Afhankelijk van het type melding, moet je:
  • Controleren of het adres van de opgevraagde website of de pagina juist is 

  • Als de verlopen pagina aan het einde van een aanvraagprocedure staat, start deze dan vanaf het begin opnieuw, of herformuleer je aanvraag

  • Probeer het later opnieuw

© Disney • Pixar, Alle rechten voorbehouden